V 9 (8+6)

publicerat i

Imorgon går vi in i v 10, två siffriga.
Idag fyller jag 25 år och igår fick jag öppna presenter från J och svärföräldrarna. Det var rent bebis tema på dem :) en gravid-kudde från emmaljunga att ha bredvid sig och lägga halva kroppen emot när man inte vet hur man ska sova längre :)

Och ett extra stöd till magen som det står:
50% Pappa
50% Mamma
100% Jag

Vi valde även att gå all in idag och även offentlig göra vår till ökning på offentliga medier, fb, instagram min vanliga blogg.
Jag vet att det är skit tidigt men men.
Vi ska ju inte göra något KUB-test så vi har ju inget nytt att "visa upp" i v 12-13 ändå.

Jag funderar på att boka in ett privat ul i v 14-15 bara för att få se, känns så långt till augusti då vårt RUL förmodligen blir.

Inskrivning nu på fredag :)

/S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Libra:

Grattis på födelsedagen!!! :)

En sån kudde ska jag också köpa sen. Hoppas det dröjer lite innan man behöver den.
Kram

Svar: Tack :) den är så skön! Jag har nästan o två år (sen jag slutade med p-piller) haft en vanlig kudde mellan benen för att det varit skönt mot ryggen, men denna var fantastisk med kulor som anpassade sig efter kroppen och ett tyg som varken blev varmt eller kallt. När jag åkte i morse låg ena kissen och mös på den 💞 kram
Fru S

2:a kommentar, skriven , av Sofia:

Stort grattis på din dag!

3:e kommentar, skriven , av C:

Grattis på födelsedagen, vilka fina presenter :) Kramar!

Kommentera inlägget här :