V10 (9+0)

publicerat i

Och idag är jag helt slut, trött, illamående och hängig.

Drömde i förrgår att vi fick en perfekt lite pojk. I newbie byxor och liten liten mössa, han var helt perfekt!
Drömde precis innan att jag fick en liten liten blödning.

Behöver man nojja över blödnings-drömmen?

Tredje gången jag drömmer att vi får en son, det känns som det. Då vet ni vart ni hört det först ;)
Å andra sidan spelar det absolut ingen roll! Finns inget jag känner mer eller mindre för.

Mysigt med bebis-drömmar 💞

Men är hela tiden orolig över att det inte växer där inne eller att det hänt något.
Svårt att bara vara!

-S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena:

Jag är också i 9+0 idag :). Har du också fått 31/12 som datum? :) kram

Svar: Hej, åh så spännande, la till dig i mina bokmärken och ska in och efter-läsa lite snart :)Vi fick 1/1 -14 av barnmorskan mesans läkaren vid vul på fertilitetsenheten sa efter mätning och hur utvecklad bebis var att hon trodde 31/12 -13. Men jag hoppas nästan att RUL flyttar tillbaka oss så det blir i januari någon gång :)
Å andra sidan har jag länge sagt att set gör mig inget det får gärna komma en bebis på själva julafton :)
Känner du mycket symtom? Vad kul att följa någon som ligger precis lika som en själv :)

Kram
Fru S

Kommentera inlägget här :