-

publicerat i Allmänt;
Lite vemodigt. 
Varför gör man om detta igen? 

Idag är bim 
Ingen mens inom räckhåll. 
Tycker jag haft menskännongar men endast fått vanliga flytningar. 

Jag är så mycket hitte-på-gravid som man kan bli! 😂 helt sjukt. 

Tycker katterna varit extra på, särskilt smilla som alltid trampade och kurrade på magen har haft samma beteende hela veckan. Detta gjorde att jag tog ett test i fredags redan, var ett - .
Men nu utgör ju min bim räkning ifrån att jag skulle ha 25 dagars cykel. 
Och sista 3 månaderna har det varit 26-25-25 men vet att flrsta året vi försökte med Freya hade jag 26 dagar och när försöken blev ner uppstyrda fick jag plötsligt en cykel på 28 dagar med ägglossning på dag 14. 
Så skulle den plötsligt ändrat sig igen kan jag ju fortfarande få nensen vilken dag som helst denna vecka. 
Men tog ett test i morse med, fortfarande - . 

Freya har pussar mig på magen flera ggr denna veckan också, kag har ett sjukligt sug efter melon med parmaskinka och fisk&skaldjursrätter, kaffe snakar inte alla lika bra och jag är sjukligt trött på kvällarna och på dagarna, har till och med sovit middag några ggr och ptecis lika många ggr varit vaken på natten, kommer ni ihåg med Freya? Att jag varvsuoer pigg och vaken nattetid? 

Extremt kissnödig också 😂😂😂 
Jag dör på denna hitte-på-grej. 

Känner att kan nensen inte bara dyka upp så jag kan börja om... 

Hade ju inte räknat med ett plus på flrsta riktiga försöket, har iofs inte haft någe skydd alls på ca 4 år...
Men klart man hoppas lite 😍❤️ 

Men är också förvånad över hur okej det ändå könns med ett minus. Hur "vanlig" man känner sig. Trodde att jag kanske skulle slängas tillbaka till en hormon-minnes-spiral av alla de 1 miljon ggr jag testat tidigare. Ångesten över att det inte blev denna månad heller. Att jag skulle bli ledsen och känna mig misslyckad. 

Men inget sånt alls. 

Har kramat lite extra på Freya bara. 
Är ju så tacksam att hon finns! ❤️

Behövde ventilera lite bara 😊

Kommentera inlägget här :