Efter sommar kommer?

publicerat i Allmänt;
Hösten! 
Längtar ihjäl mig! 

Ville bara titta in och säga att jag lever.
Denna sommar har det hänt så sjukt mycket, allra mest hos vår lilla älskling.

Hon blir 8 månader på fredag 😍 
Och hon kryper för fullt och ställer sig emot allt. 
Hon håller knappt i sig längre, 
Några få ggr har hon även ställt sig mot gåvagnen och tagit 2-5 steg med hjälp av den...

Denna månad började vi även aktivt med syskonförsök. 
Vi har ju sagt sedan Freya kom att händer det så händer det... 
Vilket det inte gjort trotts att nensen kom tillbaka 6-8 veckor efter fl. 

Men det kan ta tid, har en cykel på 25 dagar nu, nör vi började försöka sista hade jag 25-26 dagar som efter ca 1 -1 1/2 år övergick till 28. 

Skillnad nu är att jag känner av ägglossningen, molar och sticker till. 
PMS har jag fått också och den är för djävlig. 

Hade första ägglossnings-"veckan"
Denna vecka, förmodligen ägglossning typ måndag-onsdag. 
Och vi har sexat på, skillnaden är att det inte alls är lika krystat och tradigt. Inte påklistrat. Utan vi har verkligen hittat tillbaka, vi har roligt, mysigt och det är inte bara "bebis-verkstad" 
Men det är ju förmodligen för att vi redan har Freya och vi är ju så glada att vi har henne att syskon bara skulle vara ett pluss. 

Iaf, från i onsdags har jag haft 3 vakna nätter, en dag med huvudvärk, 10 uppvak per natt för att kissa. 
Mamma frågade i lördags om jag var gravid igen för hon tyckte sig känna igen symtomen från förra gången 😂 
Men det måste ju vara kroppen och huvudet som spökar. 
Ligger vaken även i natt... 
Blir en tung dag i morgon..,



Vår solstråle och lycka i livet. Varje sekund är jag sjukligt tacksam att hon finns i mitt liv. 
❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Håller tummarna för er! Så modiga ni är så vågar sätta igång nu <3 kram

Svar: ❤️❤️❤️
Fru S

Kommentera inlägget här :