16 januari

publicerat i Allmänt;

Idag ska vi till köpcentrumet, blir min och Freyas första gång att åka buss. 
Är lite nervös, men har bestämt mig för att gå till resecentrum där står bussen still lite längre och jag kan i lugn och ro ta reda på hur jag spänner fast vagnen m.m är ju landsortstrafik inte stadsbuss... 

Vi ska möta upp min mamma för några timmar på köpcentrumet. 
Måste fixa mina naglar, nu har de växt ut och är fula och är alldeles för långa. 
Känns som om jag är på väg att nypa Freya hela tiden för att de är för långa. 

Är typ en halv cm som vuxit ut. 

Det går super bra att vara hemma själv med adress men jag blir lite stressad när jag vet att vi ska någonstans... 
Har inte fått rutin på det och vet inte heller hur lång tid det tar. 
Som till BVC i tisdags och till bussen idag. 

Bussen går 13.20 och det tar ca 15-20 min att gå till resecentrum. 
Så jag tänker att vi ska gå hemifrån 12.50 och alltså ha 30 min på oss. 
Men, det beryder också att jag någon gång runt 12 måste väcka lillan och få i henne lite mat, så det inte blir stressigt som i tisdags. Få på henne kläder och få på mig kläder. 
Ska nog börja redan nu. 

Freya och Smilla sover på mig just nu, ska försöka lägga Freya i nestet och själv gå och duscha och göra mig klar så vid 12 har jag bara Freya kvar att glta klar, i lugn och ro. 

Håll tummarna för att jag lugnt och sansat kommer i väg utan panik och stress. 
Smilla sovandes på mina ben.


Så mycket mörkt fint hår <3

/S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Det är verkligen planering som gäller när man ska ge sig iväg med en liten ju. Vilket härligt långt hår hon har. Förstår att man bara vill snoosa i den nacken ;) kramar

Svar: Ja. Och jag vet inte varför det gör mig lite stressad.
Jag har egentligen ingen fast tid att passa som inte kan skjutas 5-20 min... Men ändå...
Jag vet! ViLL snosa hela tiden <3
Kram
Fru S

Kommentera inlägget här :