Lördag

publicerat i Allmänt;
Detta illamående tar kål på mig 😔 
Kräks kanske 1 gång om dagen och oftast pga av jag varit illamående för länge. Har en period Mitt på dagen då jag mår ok. 
Är sjukt trött och från 18-19 på kvällen till 8-9 på morgon har jag sådan yrsel 😔 yr och snurrig, känner mig åksjuk även när jag ligger still... 
Men men är ju roligt också.. 
Tarmarna har flyttat sig ich ligger ytligt och högt i magen så efter mat ser jag ut att vara i typ v 20-25 😍


Var på ett köpcentrum idag... 
Blev första inköpet flr denna graviditet..
Två nya super snygga amningsbh:ar. 
Läcker någon droppe ut brösten efter duschning så tänker att jag vill inte sabba några mjölkgångar med bygelbh.. 
För bara 1 år sedan tyckte jag det var sjukt svårt att hitta snygga amningsbhar, fanns typ bara svindyra på mom2mom. 


Dessa kostade 199kr st på Lindex...
Var också ute efter lite längre löst sittande tröjor/tunikor så jag kan använda bara tights/leggings tills svullnaden och det onda i magen försvunnit och det är "bebis" i magen istället för känsliga tarmar...
Men hittade inger snyggt..
Så ska in och nät leta snart 😍

Maken börjar bytt jobb i morgon.. Vilket blir toppen för oss, en höjning med ca 15000kr och han utgår hemifrån istället för att pendla 12.5 mil dit ich 12.5 mil hem varje dag. 
Men, denna vecka som kommer, är det utbildning så han sover borta tisdag-torsdag kommer hem fredag eftermiddag... 
Är lite nervös då jag varit så dålig denna vecka att jag inte ska orka med Freya... 
Men mamma kommer och sover över allt hon kan nästa vecka... Så blir alla nätter utom tisdag.. Och får måndag natt som plus...

Tänkte att jag kanske kunde hinna med en  makeover denna vecka. 
Får en lite större summa pengar av en släkting i förtidigt arv (hon ville se att de kom till användning medans hon levde) ich det mesta kommer gå direkt in i huset så vi kan bli klara iaf invändigt, helst till Freya fyller 1... Och liten del kommer gå till ny vagn och lite inredning till Freya, så tänker jag att lite kan jag lägga på mig själv... Vill få tillbaka mina naglar och ögonfransar, och så ska håret kortas och slingas... Får se hur mycket jag hinner med 😍. 


Freya har btw börjat gå... Släpper taget och går upp till tio steg på rad 😍 
Det vajar lite och hon parerar bra, ibland stannar hon upp själv hittar balansen ich sen fortsätter hon, än så länge är det bara mellan mig och Johan eller från möbel till någon av oss... Möbel till möbel är bara om det är 1-3 steg... 

Bor stora tjej😍





Kommentera inlägget här :