1 advent söndag

publicerat i Allmänt;
Och även 1 december, vilket innebär exakt 1 månad /31 dagar till bf <3

Det är så spännande nu! Och känslan är annorlunda i kroppen, sammandragningarna kommer och går, även smärtan i bäckenet och även flrvärkarna... 

Igår tig vi en sväng på köpcentrumet ihop med min mamma och lillebror...

Hade tittat på ett par skor, hittat ett par i beige skinn med mörk sula. 
Men det var förra årets modell och famns bara kvar i någon butik o Sthlm och nere i södra Sverige... 
Årets modell hade ett extra spänna och de beiga hade ljus sula och fanns bara i 37, vilket är min strl, men hade velat haft 38 så jag fick ner ett par tjockare strumpor eller ev en sula... 
Provade de svarta och fick dessa sedan i julklapp av min mor <3 


Skinn och ordentlig sula, perfekta för barnvagnspromenader <3

Ser att ni är många som är inne och kikar, så tänkte att vi ska gissa lite på när vår trollunge kommer, vad den väger och om det är en tös eller pojk :)

Beräknad förlossning är 1/1 2014

Så gissa på! 

Glad/Trevlig 1 Advent!

/S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av E:

9/1 tror jag på, en tjej som väger 3798gram.

2:a kommentar, skriven , av A:

Hihi! Jag gissar på 6:e januari och pojke. 3789g och 51 cm! :)
Såååå nära nu! Spännande!

3:e kommentar, skriven , av C:

Vad spännande med lite gissningar :)

Jag tror att det är en pojke som kommer den 27/12 och väger 3650g! Haha, så svårt att gissa vilt :D kram

4:e kommentar, skriven , av Fertilitetsresa:

Jag tror på 6 januari, tidigt på morgonen! ;)

Kram & lycka till!!

Kommentera inlägget här :