Vattnet

publicerat i Allmänt;
V38 (37+2)

Och så gick nog vattnet. 

Sa till J att jag tror slemproppen kommit ut... Sen fick jag en vattnig flytning, reste på mig  gick ner för trappen till toaletten, kände att det kom typ en halv dl till, och yttligare lite till, lite för mycket för att vara en "flytning" trodde det skulle sippra vid sidan av trosan... 

Satte på mig en binda och gick upp och sa till J "haha, jag tror mitt vatten gick"
Sen skrattade vi lite åt det och jag sa att är det så lite så kan det ju återbildas.. 

J tyckte jag skulle ringa, jag tyckte jag skulle samla ihop en maskin tvätt med favorit trosor och byxorna jag haft som blivit lite blöta... 
Gick ner och startade en maskin och vid tre tillfällen  läckte det ut lite, kom upp och sa att det är nog vattnet iaf... 

Ringde förlossningen och bm var jätte trevlig och ville att vi kom in för undersökning... Hon sa att det med största sannolikhet var vattnet... 

Så nu är vi på väg :)

Håller er uppdaterade när vi gjort undersökningen... <3

/S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Skönt att läsa att allt gick så bra igår.
Wow vad spännande om det är vattnet som gått! Heja er <3

2:a kommentar, skriven , av Barnlängtan:

Åh, vad spännande! Lycka till!

3:e kommentar, skriven , av Barnlängtan:

Åh, vad spännande! Lycka till!

4:e kommentar, skriven , av A:

Ojoj! Då är det på gång. Lycka till! Så spännande! :) Kram!

Kommentera inlägget här :