Torsdag kväll

publicerat i Allmänt;
Har haft en vilodag idag...
Och när J kom hem åt vi ärtsoppa och pannkakor :)

I veckan har jag haft besvär av att det kliar högst upp på magen, om man utgår från mellan brösten men precis nedanför, vid toppen på magen liksom, det har kliat och varit stickigt... Jag har kliat och det har blivit rött och sedan svidit...  Så igår (på dag 4) ringde jag Bm, och förklarade, hon tyckte inte det lör alarmerande, men att jag självklart inte skulle ha besvär av det, att det kan vara huden som töjer sig... 
Men skulle det vara likadant eller bli sämre till efter helgen så skulle jag ringa på måndag och boka tid till läkaren hos mvc... 

Kändes bättre Igor kväll men idag har det känts igen... Har en brännande känsla och det svider... Smörjer med oljan, men det hjälper inte... 
Blir mer orolig när det bränner och svider än när det bara kliar...

/S


Tittar man på den högra bilden, ser man en "knöl" till vänster om naveln... Även under den högra handen på högra bilden ser man kanten av min livmoder markant... Den är  väldigt högt upp nu och jag tycker den kan sjunka lite nu... 
Ser även ut som om jag har ett ärr på min höger "höft" men det är ett märke från byxorna...



Kommentera inlägget här :