29 mars lördag

publicerat i Allmänt;
Nu är vi (äntligen) hemma! 
Idag bar en mycket bättre dag och jag tycker ju fantastiskt mycket om mina svärföräldrar även om det var lite krystat igår! 
I morse fick jag sova till 8 fast vi hade en dotter som vaknade halv 6 😂 
Svärmor och J skötte detta snyggt i dag och jag vaknade till joller och prat från vår lilla. 

Idag gjorde maken klart i köket 
Från början 
Beige/latte målas panel


Hittade grön retro-tapet under 😊
Matchade med mina naglar 😂



Och så blev resultatet, vi ska platsbygga en soffa och sen letar vi efter kök (stommar och luckor) på blocket... Återkommer med bilder när vi börjar med det. 

Efter lunch skruvade jag ihop en spjälsäng som vi tänkt få stå klar hemma hos svärisarna 

I onsdags köpte vi två spjälsängar via blocket inkl täcke, kudde, madrass,  spjälskydd och ett sommar täcke för 400kr och varför två st? 

En vill vi ha hos svärföräldrarna då vi ofta är där längre tider och sover över där endel. 
Den andra vill vi ha i mina föräldrars sommarstuga. Där har vi ju ett eget rum i egen stuga (sitter ihop med badrummet) och där renoverade vi förra året och kommer förmodligen spendera mycket helger och mycket av semestern där. 


Fröken är ju inte särskilt lika någon av oss men nu börjar jag se mina ögon lite grann i henne 😍

Nu ska vi snart krypa till kojs. 

Mycket bilder blir det 😊. 

/S

  
  

Kommentera inlägget här :