Söndag 2 mars

publicerat i Allmänt;

Då bar kag ensamstående. Startar ensam veckan idag. 
Jag lömnade Freya hos min mamma och pappa och körde J till sjukhuset flr att läggas in inför operationen i morgon. 
Andra gången jag är ifrån Freya (utan att vara i samma byggnad, första gången igår) och första gången vi har "barnvakt" 
Nu jade vi iofs varit där hela eftermiddagen och Freya hade somnat på mormors mage när vi åkte och jag var tillbaka på 20-30 min. 
Freya sov fortfarande och hade inte ens märkt att kag bar borta. 

Så vid 21.30 åkte vi hemåt... Lillan sover på min arm nu och vi ska snart gå och lägga oss. Första natten själv hemma med henne. 

Är egentligen mer orolig för J's operation än att vara själv med Freya. 
Sjukt läskigt. 
Han ska ju göra en magsäcksoperation där de skär upp från naveln och upp på bröstet... Så en rätt stor operation. 

Önska oss lycka till och håll tummar och tår för att det får bra! 
❤️ 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A:

Stort lycka till med din sambos operation och livet som kommer efter. Kram!

Svar: Tack <3
Fru S

2:a kommentar, skriven , av C:

Hoppas och tror att allt kommer gå bra. Kramar!

Svar: Tack <3
Fru S

Kommentera inlägget här :