V 14 (13+2)

publicerat i Allmänt;

Lite lugnare idag.
Inte haft ont inte känt något obehag eller konstigt. Inget mer blod, bruna flytningar ser mer ut som små mörka rester från en mens.

Bebis hjärta hördes starkt och regelbundet även i morse.

Och av någon anledning känner jag mig lugn och hanterar situationen med ett lugn jag inte visats jag hade.
Har tänkt mig att jag ska bli hysterisk och bara gråta rakt ut, men inte.
Jag lugnar alla som är oroliga kroppen känns lugn och harmonisk.
Jag hoppas det är bra tecken.

Ska ändå bli skönt att få ett ul, tänker minsann inte ringa och säga att det blivit bättre, jag vill ha svart på vitt att vår bebis mår bra! Och att det inte är någon fara med mig.

Utflykt till Västerås idag, gått på marken, köpt kläder till resan, ätit langos, påväg till J's syster och lilla grodan nu för fika och ev middag :)

På väg till Västerås såg vi ett pingvin-moln :)

Håll era tummar för att min instinkt är rätt! Att vår bebis stannar hos oss!<3

Kommentera inlägget här :