Fredag

publicerat i Allmänt;
V 32 (31+1)

J är hemma för helg! En kort helg och med mycket att göra och på söndag eftermiddag lämnar han mig för att åka till Malmö och vara där hela vecka, jag blir alltså själv... 

Och han är så jäkla duktig min man! 
Han har åkt hemifrån kl 6 varje morgon, kommit hem mellan 17-18 och rivit kök fram till 22 ca. Vårat gamla kök ligger i trädgården och gips har bökat komma upp på väggarna och i taket...

Får se hur långt vi hinner, måste specialbeställa ett hörnskåp och ett ugns och häll-skåp, tar två veckor innan det kommer hem, och ev kommer det en elektriker i nästa vecka, så vi får se vad vi hinner och kan göra i helgen. 
Annars åker vi till Ikea och köper spjälsängen och fortsätter i barnrummet :) 

Under eftermiddagen var jag och snuffsade på bebis, Jens två veckors pojke <3 herregud vad liten ha är, han är en normalstor bebis på 3600g 50. 
Finaste i världen! Kan inte fatta att vi snart har en egen sån liten! 



I övrigt har bebis bökat och rört sig massor igår, i natt och under dagen idag... 
Igår högg det i ryggen och mellan benen varje gång bebis boxade med händerna, tror det var en nerv i kläm, och sen sparkades det på höger revben. 

Vi gick och la oss vid 22.30 och kl 1 hade jag fortfarande inte somnat, och med tanke på hur min man sliter, ville jag inte hålla honom vaken, så jag tog mig ut i soffan och mös med mina små töser och kollade serier, hade en livlig bebis i magen som bökade, och den där brännande känslan kom tilllbaka, likaså lite sammandragningar, sov en sväng mellan 4.30 och 5 och kl 5.30 flyttade jag in i sängen, han prata lite och kramas lite med mannen då hans kl ringde, innan han gick upp. Sen somnade jag strax efter 6 och sov till 10.... Var ändå rätt pigg i dag... 


Nu har vi just tittat på dobidoo och vi båda är trötta och griniga... Men vi mår super bara vi får vara ihop <3 jag och min älskade man! 
Snart firar vi även 2 år som gifta <3


V 32


Ber om ursäkt för allt stök o bakgrunden , har ju som sagt 100 rum i vardagsrummet... 

/S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Skönt att ni verkligen är igång med köket. Kommer säkert att blinsuperfint när det är klart :) Jobbigt att bebis fått en konstig dygnsrytm. Kram

Svar: Det kommer säkert bli super bra :) nu börjat köket iaf ta form och vi får mer och mer plats <3

Kram
Fru S

Kommentera inlägget här :