Natten

publicerat i Allmänt;


Mensen kom i natt. 
Så nu kan vi släppa det och göra nya försök 😊😍

Freya vaknade 4.40ocj tyckte det var morgon... 
Fy fan vad trött jag var då. 
Gav flaska och tänkte att hon kanske skulle somna om i vår säng, men inte då. 
Hon kröp mellan mig och maken och pussade på oss så vi skulle vakna 😘😂

Vi ska btw förmodligen byta vagn och jag har även fått ärva lite pengar, det mesta kommer gå till att få klart huset iaf på insidan innan Freyas 1 årsdag så vi kan ha kalas då. 🎈 
Men jag har även förhandlat till mig en ny skötväska 😍 en sittdyna till nya vagnen och nytt regnskydd... 
Något ska man väl unna sig?

Vi är klara med Freyas rum, fattas grejer på väggen, samt att vi ska byta skötbotd och köpa en fristående byrå till hennes kläder. Få upp gardiner och bestämma en taklampa och en fönsterlampa samt blommor.



Mammas hemlagade mat är den bästa ❤️

Kommentera inlägget här :