Fredag

publicerat i

Tur att jag redan tagit ledig för att umgås med J.
Han är ju mellan två jobb nu, slutade på vårt jobb igår och börjar på nya den 2.a

Tillbaka till gårdagen...
Jag är fortfarande i chock!
Det här var inte en del av planen.
Kunde knappt sova i natt, det bara snurrade i huvudet, samt att jag i Örjan av veckan dragit igång någon sorts förkylning, känner mig liksom febrig och är täppt, snuvig och har en ihållande huvudvärk (beror säkert på liten som valt att stanna kvar i mig)

Igår var min "vanliga" lediga dag och J slutade vid halv tio och då åkte vi till Västerås och åt lunch med hans syster, sushi, sen gick vi i affärer och jag väntade och väntade på att den där mensen skulle dyka upp, förberett med två tamponger i fickan och sprang på åtskilliga toaletter för att kissa typ 4 droppar och inse att det bara var vanliga flytningar jag kände av, väl hemma hos svärföräldrarna så åkte vi till maxi och väl där tjatade jag till mig ett graviditetstest, vi hade bestämt att vänta till måndag om jag ännu inte fått min mens, MEN, med tanke på den ihållande huvudvärken och att vi ska till Vingåker idag och kolla skor och grejer så av han till slut med sig, jag ville veta om jag kunde ta min migrän medicin och om jag kunde dricka ett glas vin ikväll på J's avsltningsmiddag med jobbet, trotts att jag kissat precis innan vi åkte till Ica och var hemma efter ca 30 min, så kissade jag på en av de två stickorna och på ca 30 sek syndes två streck, jag staplade ut i svärföräldrarnas hall med bara trosorna upp, och toppade på J, samtidigtsom jag drog upp och knäppte byxorna med en hand (testet i andra)

"Det har inte ens gått 5 min, det har inte ens gått...." Gormade jag.

Tomult...

Testet i morse visade även det på två streck och nu har vi handlat på oss ytligare 3 test samt mer folsyra.

/S

Kommentera inlägget här :