Lycka

publicerat i Allmänt;
27/12 

Lycka är inte ett ord stort nog! 

Jag är då ledsen för er som fortfarande kämpar och jag håller mina tummar och tör för att 2014 är erat år! 

Jag vet ju själv hur det varit de jular vi gick igenom, försökande och hoppandes att nästa år är det vår tur!

Äntligen var det dags! Hon skulle inte varit här till jul, men jag är så glad att hon är här redan! <3

Att hon är frisk och välmående. 
Att hon är min, att J gjort detta möjligt för mig. 
Lycka är inte ett ord stort nog! 

Jag kunde inte i min vildaste fantasi förstå att man kan känna så för någon som jag känner för henne. 

Oj vad känslor det väller ur mig! 

/S


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena:

Varma kramar till dig och fina Freya! God fortsättning! <3

Svar: Tack fina du! God fortsättning från oss till er också <3 <3 <3
Fru S

Kommentera inlägget här :