Måndag

publicerat i Allmänt;
V 37 (36+4)

Snart är även denna vecka förbi och vi är inne i v 38!
Jag hinner inte med! 

Har lite saker (rätt viktiga) kvar att köpa...

Blöjor
Våtservetter (har iofs några pkt jag fått i div gratis boxar)
Vinter hjul till vagnen
Adapter mellan babyskydd och vagn
Skötväska
Pyjamaser till bebis (har två nu)
Babysitter

Det var lite av det, sen finns det ju mindre viktiga saker som typ inredningen och prydnadsgrejer, lite hyllor m.m som jag skulle vilja ha... 

Men just nu har jag egentligen inte pengar till något av detta... 
Så bebis får stanna inne till lönen kommer ;) 

Åh nu är det bara två dagar kvar tills vi får veta om lägenheten blir vår! 
Jag vill så jävla göra ha den! 
Komma in innan jul, kunna julpyntar, inreda barnrum och ha inte bara ett fungerande badrum utan två! 
Tvättmaskin i samma plan, ett badkar!
Och ett helt fungerande kök! 

Dock utan diskmaskin, men vi ska se vad vi har för möjligheter där... 

Så himla pirrig ;)

Ikväll ska vi till mamma och pappa och jag ska laga kyckling med rotfrukter och julmustsås, recept av Pernilla Wahlgren ... 

Vi ska snart åka :) 

/S

V37 mage <3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena:

Åh, hoppas att ni får lägenheten! :). Jag håller min tumme! Kramar

Svar: Tack <3 får svar i morgon! Pirrigt!
Kram
Fru S

2:a kommentar, skriven , av C:

Alltså visst är det galet att man knappt hinner med allt längre! Vill också ha nästa lön nu så vi kan köpa det sista och känna oss redo!
Fin magen är :') Kram!

Svar: Jag vet! Mellan typ v 20-30 stod ju tiden nästan still, nu hinner jag knappt läsa apparna för den vecka vi är i...
Köpte iaf första blöjpaketet igår :)
Nu ska vi väl
Klara oss iaf om bebis dyker upp tidigare <3

Kram
Fru S

3:e kommentar, skriven , av A:

Fina magen! :) Nu är det inte långt kvar.
Håller tummarna att lägenheten blir er. Kram!

Svar: Åh jag vet!
Känns super konstigt! Känns ändå helt ofattbart ;) <3
Tack, i morgon får vi svar om lägenheten!kram
Fru S

Kommentera inlägget här :