Tisdag

publicerat i Allmänt;

V37 (36+5)

Idag är igen bra dag... 
Har ont i ryggen idag :/
Och fruktansvärt ont i bäckenet, 
Knakar och spänner i hela bäckenbenet... Molar i nedredelen av magen och hugger emellanåt... 
Trött är jag också och lite tung i huvudet... 

Mår tvärkasst rent utsagt... 

Men, till något roligt!

I morgon får vi veta om lägenheten blir vår, då blir det inflytt till helgen... 
Åh så jag håller tummarna. 

Har även lagt ett bud på ett bord, som med största sannolikhet blir vårat och som jag hoppas passar bra i lägenheten... Behövde iofs ett liknade i huset även om inte lägenheten blir vår, men tanken är att vi bara ska flytta med vår säng, de kläder vi använder, bebisens alla saker och endel kökstillbehör, tvn och vitrinskåpet...

Resten får stå kvar tills vi renoverat klart och haft visning, då slänger eller säljer vi det mesta och flyttar över resten som kan vara bra att ha, typ ett Marsala bord  med kökssoffa vi vill ha i vardagsrummet i lägenheten, ingen brådska att flytta över men behövs nog till visningen av huset :)

Även skrivit på två soffor på blocket, vi var nr två så ville första inte ha dem fick vi dem.. 

Något annat roligt... 
Mannen hörde av sig från jobbet och berättade arr han var tvungen att åka på möte i Malmö på torsdag och förmodligen åka ner redan i morgon kväll, men hans chef hade föreslagit ett dubbelrum och att han tog med mig eftersom det var så nära nu att han förstod att J egentligen inte ville åka på möte 60 mil hemifrån... 

Så nu får vi mini semester, jag åker väl med till J's hemstad och är hos svärföräldrarna i morgon, i väntan på att bovärden hör av sig, då kan jag ev åka in och skriva papper samma dag, sen ska jag kolla på bordet och se om inte jag och svärmor kan frakta hem det till dem... 
Hoppas sen J får skuta lite tidigare så vi inte kommer ner så sent, men han får plocka med mig på vägen från jobbet... 
Babyskyddet har vi redan i bilen och jag packar ner det sista i bb-väskan... 
Hittar inte bh-inläggen :/ 
Ska jag koka napparna i dag?
Jag vet att det inte vill att man börjar med dem på bb men resan hem blir ju ca 6 timmar... Men det är ju inte heller säkert att bebis vill eller kan ta napp... 

Hm jaja... Fanns förmodligen även badkar på rummet, och jag blir ju liggandes op rummet hela dagen när J har sina möten men, det kan vara mysigt, har tänkt köpa på mig lite snacks att roa mig med ;) 

// S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Åh vad jag ska hålla tummarna att det går vägen för er imorgon med lägenheten! Kram

Kommentera inlägget här :