Torsdag

publicerat i Allmänt;
Ny vecka! 
Vi välkomnar 
V 38 (37+0)


Vart tar veckorna vägen? 
De springer iväg och nu är vi snart där, i mål, efter all längtan och all väntan, efter åren av försök, tårar och förbannade mensen som alltid kom med som ett hån. 
Nu är vår efterlängtade bebis snart här.


Nu sitter vi i bilen på väg hem ifrån Malmö, övertalade mannen efter hans möte att vi skulle ta en liiten liiten omväg förbi Halmstad och hälsa på vår underbara vän och gamla kollega, Tjejen vi hälsade på i sommras på semestern för andra året i rad... 
Efter lite övertalande och lite planering fick vi till en fika på 1 1/2 timme, vad lycklig jag blev! <3

Hon fick känna bebis buffa och hon var helt tårögd och lyrisk över magen, vi har sedan i sommras planerat att hon i slutet av januari början på februari ska komma och bo några dagar hemma hos oss och mysa med mig och bebis när J är tillbaka på jobbet igen... Längtar redan! <3 

Jag sov btw hur skönt som helst, glad att jag kommit ihåg att ta med gravidkudden och en egen kudde, 
Drog ihop sängarna, ville kunna känna på J när jag ska sova, och så öppnade vi ett fönster för att få in lite luft och kyla, fanns tyvärr inget badkar och eftersom rummet var varmt däblrv det kall dusch :/ hade ju hoppats kunna utnyttja obegränsat med varmvatten, men när det redan är varmt blir jag yr och illamående och får lite svårt att andas... 
Vid 8 klev vi upp och åt mysig frukost ihop innan han skulle iväg på möte... Var en super kanon bra mini-semester så välbehövligt...

I morgon har jag bm besök och sen är det helg <3 

/S

Ja just, damma dag vi blev "av" med lägenheten köpte jag ett nytt köksbord, vi en köp&sälj sida på fb...
Bord och stolar för 100kr
Sjukt nöjd över det iaf :D
Bebis 


Hotellrummet


Frukos 

Min fina bb-väska, ej använd denna gång men skönt att den var med <3




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Så mysigt det är att få bo på hotell sådär och vardagslyxa lite. Frukosten är ju nästan det bästa ;) Kramar

Svar: Frukosten är absolut bäst! <3
Fru S

Kommentera inlägget här :