Fredag/lördag

publicerat i Allmänt;
V 35 (34+1-2)

Det är fredag eller har ju blivit lördag... 
Och natten till fredag är första natten denna vecka jag sovit bra, bara vaknat 3 ggr och kunnat somna om hyfsat snabbt... Var utvilad i morse, men hade ändå lite ont i huvudet och var seg, lite som när man sovit FÖR länge... 

Men ändå, denna vecka går inte till historien som någon av de bästa... 

Och med nätter utan sömn så blev jag super glad över torsdagsnatten sömn men tji fick jag! 
Fredag/lördag natt och jag är vaken, vi försökte gå och lägga oss kl 22, maken somnade fort och strax efter 00 klev jag upp och nu ligger jag alltså i soffan, hör mannens snarkningar genom väggen, stackarn är förkyld och hängig... Har just tagit två alvedon och hoppas huvudvärken går över snart, att bebis somnar i magen och att tröttheten infinner sig så jag kan gå in och lägga mig igen... 

Konstant kissnödig, "mensmagen" könns som ett stort blåmärke, och sammandragningarna har kommit och gått under kvällen... 

Bränner och svider fortfarande på "fläcken" högst upp på magen... 
Vi verkligen somna nu, känns så sjukt jobbigt om jag ska ha ont i huvudet, vara trött, seg och grinig någon av de dagar J faktiskt är hemma.. Även om han också är lite dålig så hade jag velat vara bra och orkat med...

5 veckor kvar! Kämpa! 


/S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Snart är det dags! Heja dig :) Kram

Kommentera inlägget här :