Onsdag

publicerat i Allmänt;
V 35 (34+6)

Det gick bra med en dag i Stockholm :)
Ingen bebis tittade ut, däremot upptäckte jag, som ju faktiskt varit nästintill sängliggandes senaste 5 månaderna, att jag faktiskt är höggravid. 
Att vara i rörelse mellan typ 11-18 
Det har ju inte hänt sen 4-5, månader tillbaka... 
Nu gick jag iofs upp 6 åkte hemifrån 6.30 bussen gick 8 och vi var framme 10.45... 
Vi strosade runt och runt 12 åt vi lunch på en fantastisk libanesisk restaurang som har buffé, ligger på Östermalm, satt länge, 1.5-2 timmar.
Sen vankade/strosade vi oss tillbaka, tittad skyltfönster och klämde och kände på kläder och smink... 
Besökte både Zara Home och H&M Home... Sen blev det en lång fika innan vi strosade runt på Åhléns... 
När det var ca 1 timme kvar till bussen skulle gå hem, tog vi oss till station igen och vilade fötterna... 
Framåt 16 kände jag verkligen hur tung jag är, hur ont i fötterna jag fick, hur trött ryggen blev, och hur mycket tyngdlagen "hjälper till".... Så runt den tiden började bebis took borra sig ner i mitt bäcken... Det högg och varje nerv som kom i kläm  gjorde att jag fick stanna upp... 
Bussresan hem sen så bökades det och krafsades... 

Väl hemma var jag super trött! 
Fick en förtidig julklapp av maken när han hämtade mig vid bussen... 
En vetekudde med jätte fint överdragstyg i blå/turkost med fåglar på... Älskar fågelmönster <3
Så nu kan jag värma/kyla när det behövs... 
Jag älskar han! <3

Sen gick jag sova hela natten!
Bara två toalettbesök, men bebis var lugn och jag sov jätte tungt... Klev upp runt 8 och var super utvilad... 

Idag tar jag däremot en vilodag i soffan då det fortfarande smärtar i bäcken, säte, ljumskar och blygdben sen överansträngningen igår... 

/S

Kommentera inlägget här :