14 januari

publicerat i Allmänt;


För exakt en månad sen togs denna bild. Kl var ca 20.30.
Och 11 timmar senare var hon ute.
Helt sjukt! Vart tog denna månaden vägen? 
Hur kunde hon bli en månad?
Vänster 1 timme efter förlossningen.
Höger bild är hon 3 veckor <3

Hon har på en månad blivit en liten människa, roligt hur mycket ansiktet förändrats...
Hon har börjar följa med, med blicken, på gosedjur och min mammas röda glasögon. Rött är favoritfärg. 

Vi ska på BVC läkarbesök kl 14 och efter det ska vi förbi min faster som stickat tröja och några mössor till lillan. 
Får uppdatera er efter läkarbesöket. 

Annars tar vi vara på tiden och bara myser <3 
Freya, jag och katterna <3


Lycklig och kär i henne, J och livet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A:

Oj vad hon förändrats på den här månaden! Jättegullig! Lycka till på BVC! Kram!

Svar: Tack! Ja jag vet! Sen ändras ju ansiktet väldigt första dygnet iofs, så kanske inte var den mest rättvisa bilden. Huvudet är ju lite ihop tryckt med konstig form efter förlossningen och lite svullen och rött. Men ändå, hon är en liten människa nu med öppna ögon som hör när vi pratar och följer oss med blicken <3

Kraam
<3
Fru S

2:a kommentar, skriven , av C:

Åh, det är lite läskigt att tiden går så fort. Tycker det var nyss som er Freya kom ju! Kramar

Svar: Det är super läskigt. Jag tyckte ändå graviditeten gick förhållandevis snabbt, men inget emot tiden nu med henne på utsidan. Hon är ju stor nu, en liten människa!
Njut allt du kan! Hud mot hud och mycket säng och soffläge nu första månaden. Det har ni igen sen! <3
Hon är ljuvlig er Freja.

Kraam
Fru S

Kommentera inlägget här :