Fredag

publicerat i Allmänt;
Jag ska snart kliva upp, måste duscha. 
Vår lilla fröken dräller när hon äter och jag läcker också som ett såll... 
Freya somnar oftast när hon äter, när hon inte är hungrig längre men inte riktigt vill släppa taget, så snuttar hon och låter det rinna ut i mungipan, ner över min bh, eventuella kläder, filtar eller täcken som ligger lämpligt till... 

När hon är klar sen vänder hon upp ett ansikte så sjukt nöjd så vi skrattar varje gång, mjölk över hela kinden och runt hela munnen och så där mätt att man bara vill sova och jäsa <3

Ännu en natt med perfekt sömn. 
Hon åt vid 22... Hade lite svårt att komma till ro, låg vaken och tittade och pratade... Blev irriterad på filten, fick täcke istället, blev varm, var utan täcket,  fick täcke igen, fick napp, somnade och spottade ut nappen, vaknade, arg över att nappen var borta, fick napp somnade om och vaknade när hon tappade nappen igen... 

Så där höll vi på någon timme...
Sen kom hon till ro, utan napp och sov till 3.30, åt, rapade, fick ny blöja och somnade om, och hon sover jätte bra i egen säng, 
Vaknade nu strax efter 7, sen klev J upp med henne och tanken var att jag skulle sova någon timme eller två, men fastnade på nätet :/

Idag ska J fortsätta i köket och jag ska träffa J&A och Luna <3 
Sen under eftermiddagen ska vi in till mamma och pappa <3 mamma vill hinna mysa medans Freya är pytteliten <3

Nepp kliva upp och se om jag hinner äta  frukost och duscha innan fröken ska ha mat igen :)

/S


Kommentera inlägget här :