12 Mars

publicerat i Allmänt;
Natt, och jag kan inte sova :/
Varför kan jag inte det? 
Ligger och väntar på att Freya ska vakna och vilja äta. 

Under dagen har mjölken runnit till igen 😍 fungerar inte riktigt på vänster bröst men på höger. 
Pumpade ut ca 80 ml på höger och 40 på vänster, från de 40 ml jag fick ut ur båda brösten sammanlagt under en pumpning, igår så är det ju en super bra ökning. 

Fick hem nya löparkläder igår 

Och till det var jag och provade ut ett par bra löparskor, bra för mina fötter och ben
Så sjukt nöjd. 


Lite nytt till Freya hittade vi också
 
Älskar dom 😍 har ju en jumpsuit i rött från rocka fella också som jag älskar, men hon är lite liten för den än. 

Även lite annat vårigt 


Städade ur strl 50 förra veckan då var byxorna något korta i benen och lika så bodysarna var korta i armarna, men hade typ inget i strl 56 så blev lite shopping till bönan förra veckan också 

Nu är hon rustad iaf ett tag till... 
Fick tre nya pyjamaser till henne igår också, de blev gratis när vi beställde träningskläderna från Ellos 😊

I morgon (eller idag blir det ju) ska jag åka i väg och mysa nykläckt bebis. 
Min vän som varit här och myst med magen har nu fått en liten Max. 
Hoppas att vädret håller i sig så vi kan ut och promenera och jag får inviga mina nya skor 😊 

Nu har fröken sovit ca 6-7 timmar sedan mat, 3.e natten i rad... 
Och jag ligger vaken, Kan ju inte gärna väcka henne. 

Tänk att hon redan är 3 månader på lördag 😱 vart tar tiden vägen?
Så här charmig kan man vara, mammas hjärtegull <3 

Nehe försöka sova en stund till kanske?! 

/S 



Kommentera inlägget här :